הכינו את הגינה לילדים לקראת בוא החורף

הכנת הגינה לקראת החורף

גינה פרטית מקנה לילדינו את האפשרות להתרוצץ ולפרוק אנרגיות באין מפריע. דרך נפלאה לייצר מרחב פרטי משלנו ולאבזרו בשלל פריטים שונים דוגמת מגלשה או נדנדה, אשר יוכלו להעביר את הזמן בנעימים.

במרבית ימות השנה, הרי שהחצר הפרטית שלנו בהחלט יכולה להוות כמקום בטוח ונעים עבור הילדים, ולאפשר לנו ההורים פשוט ללגום את כוס הקפה ולצפות בהם נהנים. אך גם עונת החורף, למרות שהיא נחשבת לקצרה ומעוטת גשמים, עודנה מצריכה מאתנו ערנות כפולה ולהכין את הגינה לקראת הימים הגשומים והסוערים.

כאן ריכזנו מספר טיפים שיאפשרו לכם להכין את החצר לקראת בוא העונה הגשומה ובאופן המיטבי.

הכינו את הגינה לילדים לקראת בוא החורף

מצבורי מים

אזורים עם מצבורי מים יכולים לתעתע ולהיראות בתחילה כאילו והם מישוריים. לצד העובדה שמדובר בלכלוך לא מועט כלל, הרי שהצטברותם של מי גשמים עם חלוף הסופה והגעתה של השמש, יכולה להביא ליתושים רבים ולמעופפים בלתי רצויים.

מומלץ לבחון כיצד לנקז את המים מבעוד מועד, בין אם באמצעות יישור האזור הקעור שאליו מצטברים המים ובין אם באמצעות אמצעי ניקוז שונים או אמצעי שאיבה זמינים שבהם נוכל להשתמש בעת הצורך.

ענפים סוררים בעצים

יש לכם עצים בגינה? לצד העובדה שבכך אתם מזמנים את הטבע ממש אל ביתכם, ויוצרים פנינת טבע מוריקה של ממש, הרי שעצים הם גם דרך נפלאה לייצר פתרון צל נפלא ומזמין שיכול לשמור עלינו בעת העונות החמות, וכל שכן עם בוא הקיץ הלוהט.

אולם עלינו לזכור בכל עת שבעונת החורף הגשומה עלולות להיווצר סכנות שונות לרבות ענפים חלשים שיכולים להישבר כתוצאה מן הגשמים העזים וכל שכן כאשר ישנן רוחות חזקות ומנשבות.

לשם כך מומלץ להיעזר במסור גבהים אשר יוכל לנסר את הענפים הסוררים ושלא לסכן חלילה את הילדים מאירוע שאיננו יכולים לצפות אותו או להיערך אליו בדרכים אחרות.

משטחים חלקים

במידה וישנם משטחים חלקים אשר עלולים להביא עמם סכנת החלקה כל שכן כאשר הרצפה רטובה, הרי שמומלץ או לגדר אותם עם מחסום קטן המונע מן הילדים להתרוצץ באזור, או לבחון את האפשרות להציב על גביהם משטחים מחוספסים דוגמת משטחי בטיחות.

כיום ישנם שפע של משטחי בטיחות אשר יכולים בקלות רבה להפוך את הרצפה לבטיחותית, וגם לרכה במידה והילדים נופלים שמא יקבלו מכה.

הכנות שכאלו יאפשרו לכם להפוך את החצר להרבה יותר מזמינה והרבה יותר בטיחותית עבור הילדים. וכך גם בעונה הגשומה, הרי שעדיין הם יוכלו להתרוצץ באין מפריע, תוך שאתם לוגמים את כוס התה, נהנים ממזג האוויר הקר, ומתרפקים אל תוך השמיכה.

אהבתם? שתפו עם חבריכם!

רוצים לפרסם מאמר? מעוניינים לשוחח?

השאירו לנו פניה ונשוב אליכם בהקדם האפשרי