הקדשה אישית – המתנה המושלמת לאמא

הטיפ הקטן שישדרג את המתנה

החיפוש אחר המתנה המושלמת לאמא. מה זה מושלם? והאם אנחנו באמת יכולים להגדיר מושלם במילים? הרי כל אדם ואדם הוא עולם ומלואו, ומתנה אחת לנו, לא בהכרח תהא נכונה לאדם אחר.

כך גם הדבר כאשר אנחנו מחפשים מתנה לאמא, אך מה שכן צריך להנחותנו בבחירת המתנה, הוא הרצון שלנו לפרגן מכל הלב, להעניק תזכורת עד כמה אנחנו מעריכים את אמא שלנו, ומוקירים את כל מה שהיא עושה למעננו.

הקדשה על מתנה יכולה להוות פתרון מושלם ולבוא לידי ביטוי במגוון רחב של פריטים שונים ויפהפיים.

כאן נכיר לכם מספר רעיונות כיצד לשדרג כל מתנה עם רעיון מקדים והקדשה.

הקדשה אישית - המתנה המושלמת לאמא

מתנות שמספרות סיפור

מתכשיטים בעבודת יד ועד לאלבום תמונות המביא עמו אוספים אישיים ומספר סיפור כרונולוגי המביא את כל המשפחה להתמוגג ולהתרפק על רגעים נוסטלגיים יפהפהיים.

אם אתם מחפשים אחר מתנה מקורית ושמספרת סיפור מאחוריה, הרי שבחירות מסוג זה יכולות בהחלט להביא לחיוך ענק מאוזן לאוזן.

שרשרת עם תליון ועליו הקדשה אישית, יאפשר לכם להזכיר לאמא בכל עת ועת את אהבתכם הרבה אליהם. אלבום תמונות יכול אף הוא להביא של להקדשות בין עמוד לעמוד, לספר את הסיפור מאחורי התמונות, ולהראות עד כמה הרגעים הללו הם רבי משמעות עבורנו.

מתנה שהיא חוויה

מתנות יכולות לטמון בחובן גם אינספור חוויות מהנות שתוכלו לערוך עבור האמא היקרה מכול.

טיול ברחבי ירושלים עם סיור מודרך שהיא תוכל ללכת עם אבא או עם חברה טובה (או אתכם). ועד לביקור במכון ספא ובו היא תוכל להתפנק וליהנות מיום שכולו שלה.

מתנות חוויה יכולות להביא עמן שפע של אפשרויות רבות, ובכולן תוכלו לצרף הקדשה על השובר או להגיש את השובר יחד עם זר פרחים יפהפה וצבעוני ולצידו כרטיס ברכה.

סיורים קולינריים ועד לסדנאות בישול וסדנאות מלאכה אחרות – ברגע שבו אתם מחפשים אחר מתנות חוויה, הרי שישנן אפשרויות רבות ומשתנות.

מה תוכלו לשלב בהקדשה?

את ההקדשה תוכלו לשלב בדמות חריטה, או לחילופין ככרטיס ברכה.

פריט עם חריטה יכול בהחלט להביא עמו נופח אחר וחשיבות וסימבוליות שונה בתכלית מאשר כרטיס ברכה, אך זה כמובן תלוי בסוג המתנה.

גם ההקדשה עצמה יכולה להצריך לא מעט מחשבה, ולצד הברכה הכללית לאמא, הרי שתוכלו לשלב היבטים שרק אתם מכירים, אם מדובר באתגרים ואם מדובר בנקודות חוזקה בולטות שאתם מעריכים ורוצים להביא אותן לקדמת הבמה גם בהקדשה שכזאת.

היו סמוכים  שבכל מתנה שתבחרו, כל עוד היא נעשתה מהלב, הרי שהיא מוצלחת ומיוחדת במינה.

אהבתם? שתפו עם חבריכם!

רוצים לפרסם מאמר? מעוניינים לשוחח?

השאירו לנו פניה ונשוב אליכם בהקדם האפשרי