הדרכים האידיאליות להפוך את הגינה לידידותית לילדים

הפכו את החצר לגינת משחקים בטוחה

בישראל כמו שבישראל, השמש זורחת לאורך מרבית ימות השנה. גם בחורף הסגרירי הרי שנמצא ימים שטופי שמש שלפחות לא יגרמו לנו להזיע, אך בהחלט ישכנעו אותנו שהגיעה העת לצאת קצת מהבית, לנשום אוויר ובעיקר לחלץ עצמות.

במידה ויש לכם, לסבים והסבתות או לחברים מארחים ובני משפחה ומכרים אחרים חצר פרטית, הרי שאין לנו כל צל של ספק שכבר הרשיתם להם לשחק, לצחקק ולפרוק אנרגיות על המדשאה.

עם זאת, הבטיחות תמיד מוכרחה לעמוד בראש סדר העדיפויות שלנו, ועלינו לבחון כיצד ליצור סביבה בטוחה ונכונה עבור הילדים.

להלן ריכזנו עבורכם מספר טיפים יעילים שיכולים בהחלט לסייע לכם בהשגת המטרה.

הדרכים האידיאליות להפוך את הגינה לידידותית לילדים

גם גדר צריך לדעת לבחור!

גדר יציבה והרמטית היא חברו הטוב ביותר של כל הורה.

היא יוצרת גבול ברור השומר על הסקרנים הקטנטנים מפני כל גישה לאזור שלא נחפוץ בו.

מומלץ מאוד לקצוץ שיחים דוקרניים שיכולים להוות סכנה עבור הילדים, וכל שכן למנוע אזורי מסתור שונים המחביאים עצמים כאלו ואחרים שיגרמו להם למעוד חלילה.

כמו-כן, מומלץ לרכוש גדר גבוהה מספיק, כזאת שלא תאפשר לילדים לנסות ולטפס, במיוחד הפעוטות שזה עתה מגלים את יכולותיהם העצמאיות המרשימות.

חומר הגלם של הגדר אף הוא יכול להשפיע על הבחירה, ומומלץ לבחור בגדר איתנה וחזקה, כזאת שתוכל להוות חוצץ בין החצר לבין השטח החיצוני.

התקנת דשא סינטטי

הקרקע הקשיחה של החצר מרתיעה אתכם כאשר הקטנטנים נופלים? מרגישים שאתם לא יכולים להניח להם להתגלש או לשחק בשלל המתקנים שיש בחצר בשל החשש מפני מכה כואבת?

הפתרון שיכול לשדרג את החצר הפרטית הוא לא אחרת מאשר דשא סינטטי. מדובר במוצר שהפך במרוצת הזמן למבוקש במיוחד ברחבי הארץ, וזאת כיוון שהדשא נשאר מוריק, רך ומזמין לאורך כל ימות השנה, וללא כל צורך בטיפוח והשקייה.

בדיוק כמו הגדר, גם דשא סינטטי צריך לדעת לבחור באופן נכון ומושכל, וכיום ישנם מגוון רחב של דגמים ומספר רב של ספקים שונים.

הקפידו לבחור בדשא סינטטי איכותי עם מספר סיבים תפרים רב. ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע מומחים, ואנו ממליצים לכם לפנות לצוות המקצועי של פשוט ירוק: https://www.pashutyarok.co.il/ שם תוכלו ליצור קשר עם איש מקצוע ולקבל הכוונה מדויקת לדגם שיענה במדויק על צורכיכם.

אזורים בעלי קצוות מחודדים

ריהוט דוגמת שולחן בחצר או פינה של מנגל גז, כל אלו יכולים בהחלט להוות גורם מסוכן אשר ייפצע את הקטנטנים בעת שהם מתרוצצים להם.

ניתן למצוא מגוון עזרים שונים שיפחיתו את עוצמת המכה, אך גם תוכלו לאלתר עם התקנת קלקר או ניילון 'פצפצים' על גבי הקצוות המחודדים. באופן הזה, הילדים אולי יקבלו את המכה שלא תוכלו למנוע בזמן, אך היא תכאב הרבה פחות, ומסוכנותה תהיה נמוכה במידה רבה.

יש ארונות? יש מנעול!

רבים נוטים לאחסן חפצים שונים וחומרים שונים בארון של חצר הבית.

במידה וישנו ארון שכזה, הרי שעליכם להקפיד שהוא יהיה סגור עם מנעול בכל עת.

אם ישנם חפצים כבדים דוגמת כלי גינון שונים, הרי שהם עלולים ליפול על גבי הילדים ולסכן אותם. ואם ישנם חומרים וכימיקלים שונים הרי שגם הם יכולים בהחלט להוות סכנת נפשות.

הקפידו על מנעול, והפכו את החצר שלכם לבטוחה.

אהבתם? שתפו עם חבריכם!

רוצים לפרסם מאמר? מעוניינים לשוחח?

השאירו לנו פניה ונשוב אליכם בהקדם האפשרי