מחפשים את המתנה המושלמת לגננת? הכירו את שוגליז

המתנה המושלמת לגננות והסייעות

סוף השנה בגן קרבה? זה הזמן להוקיר תודה ולהראות שפע של הערכה אל צוותי החינוך שעמלו כה רבות ובילו שעות ממושכות עם הקטנטנים שלנו.

אנו יכולים שלא תמיד להסכים עם צוותי החינוך, ולעתים אף לבוא בטענות כאלו ואחרות (אחרי הכל… כולנו הורים), אולם בסופו של דבר, הרי שצוותי הגננות והסייעות שבגני הילדים, עשו רבות כדי להעניק תשומת לב אל הקטנטנים שלנו.

אין זה מובן מאליו לבלות שעות כה ממושכות איתם, להנחות אותם, להיות איתם בגיל כל כך קריטי שבו לומדים דברים רבים ושונים.

נשאלת השאלה – כיצד מוקירים תודה? איזו מתנה תוכל לשקף את הערכתנו? בשוגליז בוטיק המתנות של ישראל, ישמחו לתת לכם את הפתרון.

שוגליז

מגוון עשיר של מארזים

מארזי המתנה של שוגליז הם לא עוד מארז אותו תמצאו בדוכן של הקיוסק. אין מדובר במארזים המוכרים לכולנו מאתרים אחרים עם אותם הפריטים והנראות הסטנדרטית.

בשוגליז לקחו את המילה 'בוטיק' במלוא הרצינות, כאשר צוותים של אורזות ואורזים מקצועיים מכינים את המארזים מדי יום ויום, ומשם שולחים אותם במשלוח מהיר אל הנמענים.

באתר שוגליז תוכלו למצוא מגוון עשיר ורחב של מארזי מתנה מקוריים וייחודיים אשר יוכלו לענות ולעלות על הציפיות של הגננות והסייעות.

ממארזי שוקולד עתירים בדברי מתיקה משובחים, דרך מארזי אלכוהול ובירה ועד למארזי נישה שונים כגון מארזים כפריים ועד למארזים עם שלל מתכונים ורכיבים לבישולים.

כיצד בוחרים?

למען האמת שהבחירה זה עתה הפכה להיות הרבה יותר קלה.

היופי שטמון במארזי מתנה הוא בכך שניתן להביאם מבלי להקדיש מחשבה יתרה. אתם לא מוכרחים לחשוב מה הגננת או הסייעת אוהבות, אלא פשוט לרכוש להן מארזים שעמוסים בכל טוב.

כל מארז המופיע בשוגליז ניתן לשדרוג עם שלל תוספות כגון שוקולדים, יינות מבעבעים ועוד. את המארזים תוכלו להזמין אונליין מן האתר, או לחילופין ליצור קשר עם צוות האתר כדי לקבל הכוונה נוספת.

מארזי מתנה בתקציבים גמישים

קונים מתנה כל ההורים יחדיו עבור הגננת? מעולה, ייתכן מאוד שתמצאו את עצמכם עם תקציב גבוה שיאפשר לכם להפתיע את הגננות והסייעות עם שלל מתנות מקוריות.

אך אם אתם רוכשים את המתנה באופן עצמאי, אז וודאי שיש לכם תקציב מסוים שלא תרצו לעבור אותו. בדיוק לשם כך, בשוגליז יצרו מנוע סינון דינמי המציג את המתנות לפי תקציבים וכן לפי נושאים.

כל מה שצריך לעשות הוא פשוט להיכנס לאתר שוגליז, והמתנה לגננות והסייעות מחכה כבר ממש מעבר לפינה: https://shooglis.co.il/

אהבתם? שתפו עם חבריכם!

רוצים לפרסם מאמר? מעוניינים לשוחח?

השאירו לנו פניה ונשוב אליכם בהקדם האפשרי