ללמוד במכללת שחקים סייבר

לימודי מחשבים בשחקים סייבר

תחום המחשבים הוא עצום ורב. די במילה 'תכנות' כדי להעלות שאלות מהותיות: תכנות לבניית יישומונים לניידים? או שמא בניית אתרים? אולי תכנות ליצירתו של וירוס זדוני? או שבתכנות כוונתנו היא לדעת לתכנת ולבנות משחקי מחשב?

על שאלות אלו ורבות נוספות, מכללת שחקים מבקשת לענות עבור הילדים והילדות המתעניינים במסלוליה ועבור ההורים הסקרנים. למעשה, כאחד מתנאי הקבלה, מחייבת המכללה במעבר ראיון קבלה אישי ובמהלכו עולים הסברים על כל מסלולי הלימוד.

מטרת המכללה היא לא חלילה לנפות ולהשאיר בצד ילדים ובני נוער שרצו ללמוד, כי אם להבין מהם תחומי עניינם, מהו הדבר שמעורר ניצוץ בעיניהם, והיכן יוכלו להתפתח, לפרוח ולגעת ביעדים ותחומי ידע שכלל לא דמיינו.

ללמוד במכללת שחקים סייבר

לימוד תוך כדי תנועה

בשחקים ניתן למצוא מגוון עשיר של קורסים החל מתכנות מיינקראפט, דרך לימודי סייבר והאקינג ועד ללימודי בניית משחקי מחשב.

על אף השוני הקיים בין כל מסלול ומסלול, הרי שישנו מכנה משותף המאפיין את כלל השקפת עולמה של המכללה: לימודי מחשבים לשם לימודי המחשבים זוהי דרך לימוד שפסה מן העולם. בימינו, עניין ומוטיבציה הם הכול, ולשם כך לומדים את הקוד 'על הדרך', תוך כדי משחק. מבלי ששמים לב, רוכשים ידע מקיף ורחב אותו ניתן ליישם בכל עת.

מבין מסלולי הלימוד ניתן למנות:

לימודי מיינקראפט

מתכונת לימודית המתמקדת במיינקראפט, משחק המחשב המשוחק ביותר בהיסטוריה.

יוצריו של המשחק לא יכלו לעמוד בצד תוך שהם מבינים כי מיליוני ילדים ובני ובנות נוער משחקים ביצירתם מדי יום ויום. לאור הפופולריות העקבית, הקימו היוצרים את גרסת ה-Education ובתוכה ניתן להזריק פקודות קוד, וממש לחולל שינויים מדהימים במשחק.

כיום, מציעה מכללת שחקים קורס מקיף המלמד 3 טכנולוגיות קוד שונות: JavaScript, Python ושפת סקראצ'.

לצד לימודי הקוד, רוכשים המשתתפים והמשתתפות ידע באחד הנושאים החמים שבעולם הגיימינג: מודינג. מודינג מטרתו לשנות לחלוטין את פני המשחק, לחולל חוקים חדשים וממש להפוך את המשחק לדבר מה חדש.

קורס סייבר

לימודי סייבר והאקינג נלמדים בשתי מתכונות במכללה: מתכונת סייבר קידס הפונה לילדים וילדות בגילאי היסודי, ומתכונת האקר פרו המוצעת לבני ובנות נוער מגילאי חטיבה ועד תיכון (כולל).

מדובר באחד מקורסי הדגל של המכללה, כאשר הוא גם נחשב לאחד מן הסבוכים והמורכבים שבה.

במהלך הקורס, רוכשים המשתתפים והמשתתפות ידע אקטיבי בתפעול מגוון רחב של תקלות מחשב שונות, בונים אתר אינטרנט מאפס ועד לשלב מתקדם ואז לומדים כיצד להפיל את האתר ולבצע שורה של מתקפות סייבר מתוחכמות.

גם כאן, בדומה ללימודי מיינקראפט, חל העיקרון של 'לימוד תוך כדי תנועה' כאשר המשתתפים והמשתתפות נכנסים למשחקי תפקידים, עלילות עמוסות באדרנלין ושפע של טורנירים נהדרים.

קורס רובלוקס

מנוע רובלוקס לבניית משחקי מחשב הוא גם אחת מן הפלטפורמות החברתיות היותר מעניינות של ימינו.

הוא משלב בין רשת חברתית לבין מקום בו גיימרים וגיימריות יכולים להיפגש, לשחק ויתרה מזאת – לבנות משחקי מחשב משלהם.

מדובר בפלטפורמה חמה מאוד וחברות גיימינג רבות תרות במרץ אחר בוני ובנות משחקי מחשב שיוכלו להשתלב ולהתפרנס בזכות הידע המקצועי שלהם/ן.

הקורס מקנה יכולות גבוהות לבניית משחקי מחשב בגרפיקת תלת ממד ומאפשר להשתלב בשוק העבודה המחפש אחר המפתחים והמפתחות של המחר.

מתכונת אונליין מול פרונטלית

מכללת שחקים סייבר מציעה את לימודיה במתכונת פרונטלית בלמעלה מ-40 מוסדות לימוד שונים.

עם זאת, עיקר פעילותה הלימודית מתקיימת במרחב הווירטואלי, כאשר מחזורי קורסים נפתחים חדשות לבקרים במסלולים המקוונים.

הלימוד מתקיים באמצעות תוכנת ה-ZOOM, ומדמה באופן המירבי את התחושה של כיתת לימוד לכל דבר ועניין.

לצד הקורסים המקוונים, שחקים סייבר מתפעלת קהילה שוקקת בפלטפורמת דיסקורד. הקהילה מפוקחת היטב על-ידי צוות המכללה, ומציעה מגוון שיעורים חינמיים להקניית ערך מוסף, הגרלות, טורנירים נפלאים ומסקרנים וחיי חברה פעילים, ממש כמו בקמפוס סטודנטיאלי.

איך מתחילים?

ממש כמו שכל אחד מן המסלולים מצריך ראיון קבלה והכוונה, כך בשחקים סייבר שמחים להציע ייעוץ לימודים אישי.

בכל שאלה והתייעצות, בקרו באתר המכללה: https://shchackim.co.il/ , צרו קשר טלפוני או השאירו פניה לקבלת שיחה חוזרת מיועצי הלימודים.

אהבתם? שתפו עם חבריכם!

רוצים לפרסם מאמר? מעוניינים לשוחח?

השאירו לנו פניה ונשוב אליכם בהקדם האפשרי