בהדברה בבית עם ילדים אין משחקים

בירור מקדים עם מדביר

כל הורה המזמין אליו הדברה מקצועית, מעלה חשש שמא הדבר יחשוף את ילדיו לסיכונים הנובעים מגילם הצעיר.

בירור מקדים עם מדביר אם כן, הוא איננו דבר מה מומלץ כי אם חובה. כמו-כן, גם המדביר עצמו יבקש לקבל לידיו את כל הנתונים, וזאת לרבות הימצאותם של ילדים, פעוטות ותינוקות במקום המיועד להדברה וכן בעלי חיים וחיות מחמד.

הדבר ישפיע על האופן שבו המדביר יתכנן את ההדברה העתידית, ולצד זאת, הדבר גם יאפשר למדביר להתריע בפני ההורים אם יידרש או לא פינוי של דיירי הבית.

האם ילדים יכולים לשחק בחצר לאחר הדברה?

בדיקת רישיון המדביר

אל תחושו כל חשש או הססנות מלבקש מן המדביר את רישיונו המקצועי.

מדבירים בישראל נדרשים למעבר הסמכה שבסיומה ניתן רישיון מדביר מטעם המשרד להגנה על הסביבה.

ברצותכם שהמדביר יציג את רישיונו הרי שתוכלו למצוא את מספר רישיונו ואת פרטיו, ובכך לדעת באופן וודאי כי אכן מדובר במדביר העומד בכל הסטנדרטים הנהוגים במדינת ישראל, ואשר משתמש אך ורק בחומרי הדברה המאושרים על-ידי המשרד להגנה על הסביבה.

אפשרויות לפינוי הבית

עליכם להציג בפני המדביר את המצב הנתון; האם אתם יכולים להרשות לעצמכם לפנות את הבית למשך זמן מסוים, או שמא אין לכם פתרון עבורכם ועבור הילדים.

הדבר יאפשר למדביר לקבל את ההחלטות המתאימות באשר לאופייה של ההדברה. האם לבצע ריסוס שיצריך פינוי למשך מספר שעות בלבד? או שמא ניתן לערוך הדברה מעמיקה יותר אשר תצריך את אוורור הבית למשך יום ומעלה?

ישנם מדבירים מקצועיים דוגמת חברת המדביר המזמר: https://hamadbir-hamezamer.co.il/ שמאפשרות לערוך הדברות עצמאיות עם חומרי הדברה בדמות תרסיסים. אלו הם חומרים בעלי רעילות נמוכה, אורגניים ושאינם חושפים ילדים או בעלי חיים לסכנות. 

הדרכה קפדנית

ובין אם מדובר בהדברה עם ילדים ובין אם לא, הרי שהמדביר שיבצע את ההדברה בביתכם יקפיד על הדרכה מסודרת שתאפשר להבין במדויק מהם החומרים שבהם בוצע שימוש, אמצעי הזהירות הנדרשים וכן הדרכה על תסמינים שונים העלולים לנבוע כתוצאה מן החומרים הללו.

כמו-כן, מדבירים מקפידים על מתן מידע מפורט בעבור כל חומר הדברה בו השתמשו, זאת למען שקיפות מלאה וכן עבור מידע רפואי באם ויעלה הצורך.

הקשיבו להנחיות המדביר המקצועי שהזמנתם לביתכם, ועקבו אחר ההוראות.

אהבתם? שתפו עם חבריכם!

רוצים לפרסם מאמר? מעוניינים לשוחח?

השאירו לנו פניה ונשוב אליכם בהקדם האפשרי