מחפשים עיצובי בלונים? הכירו את בלונים זה הכל

בלונים זה הכל - בלונים מעל לכל דמיון

בלונים היו ותמיד יהיו דרך נפלאה לשמח אנשים. הם צבעוניים, משרים תחושת שובבות ושוברים את הקרח בכל אירוע ואירוע.

היופי שטמון בבלונים הוא לא רק בצבעוניות של כל בלון ובלון, אלא גם ביכולת שלהם יחדיו לייצר חוויה שונה ומיוחדת במינה. זהו גם הקו שמנחה את סיוון ושרון חממי, הבעלים של חנות בלונים זה הכל בפתח תקווה.

למראית עין, מדובר בעוד חנות בלונים הממוקמת בקדמת רחוב על צירה הראשי של פתח תקווה, אך מן הרגע שבו תיכנסו אל החנות, הרי שאתם פוסעים אל תוך עולם של יצירה ומקוריות.

סיוון ושרון יוצרים במו ידיהם מגוון עשיר ורחב של עיצובי בלונים מרהיבים ביופיים. למבקרי החנות, מרבית הסיכויים שתוכלו ליהנות מן האטרקציה העיקרית של החנות, ולהיווכח כיצד צמד אמני הבלונים לוקח מספר בלונים והופך אותם למיצג משובב נפש.

בלונים זה הכל

עיצובי בלונים לכל אירוע

עורכים יום הולדת? או אולי בר / בת מצווה? אתם מעוניינים להפתיע את אהובת ליבכם עם הצעת נישואין מרגשת במיוחד? או שמא עורכים אירוע / כנס עסקי?

בכל אירוע, קטן וגדול כאחד – צוות בלונים זה הכל כאן אתכם ושמח להציע מגוון עשיר ורחב של עיצובי בלונים.

בחנות ניתן לערוך עיצובי בלונים ממותגים, הדפסות על בלונים, מיתוג ועוד.

לצד סידורי בלונים בחדר בתפזורת, הרי שניתן להזמין מעמדי בלונים מקסימים ומרהיבים עם עיצובים המותאמים במדויק לחוגגים והחוגגות.

עיצובים מקוריים לפי בקשה

יש לכם עיצוב מסוים שחשבתם עליו? דבר מה שכבר זמן לא מועט מגבש במחשבותיכם? לבלונים זה הכל יש את היכולת להפוך כל חלום למציאות.

עם שאלות מקדימות שמטרתן לאפיין במדויק את עיצובי הבלונים בהם לקוחותיהם חפצים, סיוון ושרון עורכים עיצובים בהתאמה אישית מלאה לחוגגים והחוגגות המאושרים.

אם זו דמות מסדרה מצוירת לילדים, או תחביב כגון צפייה בכדורגל או משחק כדורסל בשבת עם חברים. הילד אוהב טרקטור? אפילו עיצובים עצומים מבלונים לא חומקים מידיהם של צוות החנות.

שרון וסיוון

בואו לבקר

אתם לא מוכרחים לנסוע עד לפתח תקווה כדי להתרשם מן העבודות והעיצובים מבלונים של בלונים זה הכל.

באתר החנות תוכלו למצוא מגוון עשיר ורחב של אפשרויות מרהיבות ויפהפיות. כל עיצובי הבלונים מחולקים לפי נושאים ומאפשרים למבקרי האתר למצוא שפע של השראה.

אהבתם? שתפו עם חבריכם!

רוצים לפרסם מאמר? מעוניינים לשוחח?

השאירו לנו פניה ונשוב אליכם בהקדם האפשרי