אמרתם הפעלות לילדים באירועים? אמרתם סינרקידס

המומחים שלכם להפעלות לילדים

בשונה מימים עברו, הרי שכיום הפעלות לילדים יכולות להפוך להפקה של ממש. לעתים אנחנו ההורים לא יודעים היכן להתחיל והיכן לעצור. האם לקחת את זה למקום מסוים או למקום אחר? כמה תקציב להשקיע? מתי אנחנו מגזימים ומתי אנחנו ממעיטים מערכו של אותו האירוע.

אבל מדוע שנתסבך? כאשר יש לנו את אנשי המקצוע של סינרקידס, השמיים הם הגבול, והכול במחירים נוחים ועם אנשים מנוסים בתחום ההפעלות לילדים.

סינרקידס קיימת למעלה מ-21 שנים, ומביאה איתה ניסיון עשיר ורחב בתחום ההפעלות והאירועים לילדים.

אלו יכולים להיות אירועים רחבי ידיים כגון הפעלות בית ספריות או פסטיבלים לילדים בהם המפיקים מחפשים אחר אטרקציות מגוונות; ואלו יכולים להיות אירועים פרטיים המתרחשים בפארק מוריק ורחב, או בחצר הבית.

אמרתם הפעלות לילדים באירועים? אמרתם סינרקידס

שירות בכל רחבי הארץ

ממקום מושבה של סינרקידס בחולון, קל מאוד לטעות שמא השירות שמור לאנשי מרכז הארץ בלבד. דעו זאת מראש כי אין מדובר בנחלתם הבלעדית של ילדי מרכז ישראל, והחברה מספקת את שירותיה בכל רחבי הארץ.

מן הצפון ועד הדרום, תמצאו שפע של מדריכים, מנחים ומפעילים מנוסים, אשר יודעים כיצד לקחת כל אירוע עם ילדים, ולהפוך אותו להרפתקה בלתי נשכחת.

בין האטרקציות השונות מהן ניתן ליהנות בסינרקידס, אפשר למנות פעולות אתגריות מלאות באדרנלין, סדנאות יצירה והפעלות יצירתיות, הפעלות תיאטרון ועד לעמדות מיסטיקה מסתוריות ומרהיבות.

מגוון אפשרויות לבחירה

בסינרקידס תוכלו ליהנות ממגוון עשיר של שירותים שונים הניתנים לשפע רחב של לקוחות מהיקפי פעילות משתנים.

קייטנות

החברה מספקת שירותי הפעלות לקייטנות ובכוחה להפוך כל קייטנה קיצית, לחוויה בלתי נשכחת הן עבור הילדים והן עבור המדריכות והמדריכים.

בתי ספר ומסגרות חינוכיות

כל מסגרת חינוכית וכל בית ספר אשר חפצים בהפעלות שחושבות מחוץ לקופסה – זוהי הכתובת הנכונה. סינרקידס שמחים להפוך את האירועים וההפעלות החינוכיות, להרפתקאות שהופכות אצל הילדים לזיכרון ילדות נהדר.

מסיבות פרטיות

מסיבה משפחתית? או אולי יום כיף לילדים מטעם העבודה? סינרקידס כבר בדרך אליכם עם שפע של אפשרויות לבחירה.

איך מתחילים? הכל מתחיל באפיון מקדים

היופי שטמון בשירות של סינרקידס הוא בכך שניתן לקבל שירות שאיננו צמוד בהכרח לחבילה מסוימת או אטרקציה אחת.

הצוות המקצועי יודע כיצד לאפיין את הדברים נכונה עם לקוחותיו, וזאת כדי ליצור חוויה ייחודית ונהדרת עבור הילדים והילדות באירוע הקרב ובא.

למידע נוסף ופרטים נוספים בקרו באתר סינרקידס: https://sinerkids.com/

אהבתם? שתפו עם חבריכם!

רוצים לפרסם מאמר? מעוניינים לשוחח?

השאירו לנו פניה ונשוב אליכם בהקדם האפשרי